Kundeservice

Telefon:

Vores telefoner er åbne alle hverdage, mandag til fredag, fra kl. 9:00-17:00

Nummeret til kundeservice og omstilling er 35 82 11 00.

E-mail: kundeservice@goecker.dk

 

Åbningstider:

Danmark Sverige
Mandag til fredag 9.00-17.00 Mandag til torsdag 8.00-17.00. Fredag 8.00-16.00
 

 

Du kan besøge vores butikker på følgende adresser:

Goecker København  

Hejrevej 37  

2400 København NV.    

Find butikken her

Goecker Århus

Sindalsvej 37    

8240 Risskov       

Find butikken her

Goecker Stockholm    

Åsögatan 144    

116 24 Stockholm

Find butikken her

 

Afhentning eller levering af varer:

  • Vi har lager i alle vores butikker.
  • Vi har dog ikke alle varer i alle butikker til enhver tid.
  • I vores webshop kan du se lagerbeholdning på en given vare i vores respektive filialer.
  • Vi opfordrer dog altid til, at du ringer og reserverer din vare, inden du kører langt for at hente den hos os.
  • Varen kan være solgt inden du når frem, og vi reserverer den gerne til dig.
  • Når du handler i vores webbutik, kan du selv definere om du vil have varen tilsendt, eller om du vil samle den op i én af vores filialer. Du sparer naturligvis fragtomkostningen, hvis du selv henter varen.
  • For pakkeforsendelser samarbejder vi med PostNord. Ønsker du levering med ekspresbud eller kurérservice, håndterer vi gerne dette, men du skal selv tydeligt gøre os opmærksom på dit ønske.

Telefonsupport på solgte varer:

  • Har du et teknisk spørgsmål til et produkt du har købt hos os, er du altid velkommen til at kontakte os telefonisk.  Kan én af vores produkteksperter svare umiddelbart, koster et godt teknisk råd ikke noget.
  • Tjek altid først produktets medfølgende manual, inden du kontakter vores travle eksperter. 
  • Omfattende support og instruktion i produktbrug samt installationshjælp, også on-site, tilbyder vi efter gældende timepris.
  • Kontakt os gerne for et prisoverslag, inden opgaven igangsættes.

Garanti:

Goecker A/S samarbejder udelukkende med autoriserede importører,  leverandører og kanaler.

Alle produkter købt hos Goecker A/S er derfor underlagt den danske importørs og dermed dansk lovs minimumskrav til garanti og reklamationsret. Se i øvrigt menupunkt om `Handelsvilkår´.

I visse tilfælde, og for visse brands vedkommende, vil garantivilkårene være bedre end lovens minimumskrav.

Kontakt vores kundeservice på kundeservice@goecker.dk hvis du har spørgsmål til specifikke garantivilkår for specifikke produkter.

 

Fortrydelsesret:

Når du som privatperson køber en vare på www.goecker.dk har du som hovedregel 14 dages fortrydelsesret.
Fortrydelsesretten udløber 14 dage efter den dag du:

  1. har modtaget din vare. 
  2. får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis. 
  3. får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om levering af en vare der består af flere partier eller dele.

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved mail, tlf. eller lignende. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

 

Reparation og service på købt udstyr:

Goeckers søsterselskab DFA Service håndterer alle reparationer og al service på produkter solgt hos Goecker.

DFA Service har adresse i samme bygning som vores filialier i henholdsvis København og Århus.

DFA Service varetager selv og lokalt de fleste reparationer.
DFA Service fungerer også som drop-point, og administrerer og videresender derfor din reparation til andre autoriserede værksteder, hvis ikke DFA selv har autorisation til at foretage reparationen.

For yderligere information om DFA Service henviser vi til www.dfaservice.dk/

DFA Services åbningstider er mandag til fredag fra 9.00- 17.00

DFA Services telefonnummer er 38 88 78 68. E-mail er service@dfaservice.dk

 

Oprettelse af konto med kredit facilitet og elektronisk fakturering:

Momsregistrerede virksomheder og offentlige institutioner kan anmode om konto med kreditfacilitet tilknyttet.  

Desuden håndterer vi på sådanne konti elektronisk fakturering.

Konto med kreditfaciliet tilknyttet vil altid bero på én individuel kreditvurdering.

Behandlingstid på at få oprettet en konto med kreditfacilitet er ca. 5 arbejdsdage.

 

 

Cookie politik på goecker.dk

Vi bruger cookies for at forbedre din oplevelse og vurdere brugen af de enkelte elementer af goecker.dk. Ved at klikke videre på goecker.dk accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookie-politik

OK